понеделник, 28 януари 2019 г.

Muggle Struggle Subscription Box - Специална кутия



След последната кутия BOPS, за която още не съм събрала сили и време да седна да ви разкажа, в мен настъпи една мрачна тишина. Свикнах да получавам всеки месец изненада в картон и когато изведнъж осъзнах, че това вече няма да бъде ежемесечно занимание, внезапно се почувствах като в безпътица. Лесно се свиква с хубавото. :)
Но тогава открих нещо ново. Ново за мен. Вие сигурно вече сте чували за тях - Muggle Struggle Subscription Box.
Сигурно е вярно това дето казват, че когато една врата пред теб се затвори, се отварят нови две. Е, може би, не всеки път. Но този сработи с пълна сила.
Открих новата си книжна кутия и сега отново съм изпълнена с онова сладко и тръпнещо очакване до следващата дата, следващата тема, следващото съобщение от куриер, следващият път когато ще държа тежестта на кутията в ръцете си.

Този месец аз бях специалното момиче на Muggle Struggle Subscription Box. По една нещастна случайност, която Теди и Анди обърнаха и направиха щастлива. Когато им писах, за да поръчам януарската кутия "Рози и тръни" се оказа, че кутията е изчерпана. Но тези прекрасни същества предложиха да ми направят една сборна кутия с артикулите от последните две теми - коледната и тази.

И тя е абсолютно и безапелационно прекрасна. И чудовищно голяма! Теди, Анди, вие сигурни ли сте, че не сте на загуба от тия кутии? Изобщо не го очаквах това, имах чувството, че ще ми откъсне ръцете в куриерския офис, толкова голяма и тежка ми се стори. А после като отворих и видях трите страници с описание на предметите вътре, буквално ми увисна ченето. Вътре имаше сигурно 15 неща. И тежеше, казвам ви, тежеше.

Направо не знам откъде да започна.
В кутията имаше 3 свещи - много красиви и ароматни. Първата е с аромат "Ябълковият щрудел на Куини", вдъхновена от  "Фантастични животни и къде да ги намерим" от онзи момент, в който Лита Лестранж казва, че Нют Скамандър никога не е срещал звяр, който да не е способен да обикне. Мило, нали? И това не е всичко. В кутията има и рецепта за "ябълковия щрудел на Куини"  увековечена в свитък с печат "китайска роза". Заканила съм се да го направя в близките месеци и ви пратя снимки, само да ми остане малко време и вдъхновение за овъгляване на сладкиши. :) аххахахахахха



Втората свещ носи кодовото наименование "Бирен шейк", вдъхновена от Хари Потър. Казвам кодово, защото аз винаги съм свързвала бирения шейк в поредицата за Хари с онова тайно промъкване на организираната екскурзия, за която Хари не успя да вземе разрешение от настойник. И това удоволствие го имам х2. :)))) Завиждайте!


И докато съм на темата с ароматите, ще ви подшушна, че в освен тези три красоти, за които споменах по-горе, в кутията имаше и ароматни пирамидки с аромат на тамян и поставка за тях. Малки и много красиви. Миризмата на тамян е много специфична и традиционна за нашите обичаи. Така че това е едно много грижливо хрумване.



И ако има нещо, което наистина обожавам в тези кутии, това са практичните предмети, които можеш да използваш всеки ден и винаги да мислиш за любимите си герои и моменти от любимите си книги. Това са предметите, които внасят всемирен уют в света и деня ми. :)
А тук в тази кутия...има поредица от тях.
Първо ще ви покажа ей тия сладурски чорапи - меки, топли, пухкави и в цветовете на дома "Грифидор". И както и всичко друго в тази кутия, и те са придружени с идея и цитат. Няма да ви го пиша целия, ще ви кажа само, че "човек не може да има достатъчно чорапи". Това е една от изконните истини в тоя живот. Особено зимата, особено като са толкова меки. Ох, отплеснах се. Харесаха ми, стана ясно мисля.



После ще ви кажа, че в кутията имаше вторият ми любим предмет за една книжна кутия. Чаша. И тя, разбира се, също посветена на "Хогуортс".Много хора не разбират колко е важна чашата, в която ще си сипеш сутринта кафето. Мъжът ми е един от тях. И все още му се струва налудничаво, че когато ми донесе кафето в "неподходяща" чаша, аз отивам и си го пресипвам в такава, за която имам настроение и ми е приятно да държа днес. Някои от вас ще ме разберат.



И докато сме на темата за Хари искам да ви покажа и ето това бижу. Значка на дома "Грифиндор". Вижте я, побира се в дланта ми. Нещо толкова малко, а ме кара да ви обикна от първата си среща с вас, Теди и Анди. Тази значка си е само моя. Тя не е била част от нито една кутия досега. "Ултра лимитираната значка на Грифиндор". Ето тези малки огромни неща ни карат да се чувстваме специални и обичани. Имам една значка на раницата си  "Most people suck", нищо че ми е минало времето за значки по-раниците. Сега ще си сложа тази от другата страна. За баланс. :)



Тематично като за началото на годината в кутията имаше и календар за януари, вдъхновен от "Двор от рози и бодли", от излишно-е-да споменавам-автора-на-поредицата. Сложен в прекрасна огромна рамка. В кутията има и втори лист за месец февруари, посветен на "розата, израснала сред бодли" - Джейн Еър, на Бронте. Супер идейно е, защото така всеки месец ще можем да си сменяме листите в рамката на календара и ще имаме по нещо красиво, което да освежава работно ни място или любимото ни кътче у дома. А Теди и Анди са обещали по един лист за всеки месец. :) Нямам търпение да видя следващите. :)


 

Винаги съм казвала, че всяка уважаваща себе си книжна кутия, трябва задължително да има в себе си книгоразделител. Тази има, така че всичко е наред. И той е посветен на "Алиса" на Карол. Наистина е много готин. Казвам го за стотен път и ще продължа да го казвам, накрая така ще ме запомните. Човек никога не може да има достатъчно книгораздели. Изкушавам се да ви снимам колко имам у дома. Но малко ме е срам, може и да ме сметнете за луда. Ще се въздържа май. Четейки упътването към кутията, си давам сметка, че Теди е от моята партия. Нека само да ви покажа как си отбелязвам понастоящем книгата:

Ох, така да бъде, смейте се. Тези са самостоятелните, сред книгите има сигурно още толкова, ако не и повече...



Вече се загубих. Толкова много неща имаше в тази кутия, че вече не съм сигурна, за кои ви разказах и за кои не. Дори има един артикул, който не е включен в трилистния пътеводител. :) И които предполагам е коледна играчка за дръвчето, така че си я закачих на моето. Дано не съм се изложила.. :)))

И сега искам за мъничко да се върна на темата с практичните предмети. Този специално беше наистина първият, който забелязах в кутията. Няма начин да не ти привлече вниманието. Солничка, която представлява роза под похлупак. Може да е розата на малкия принц или тази на звяра. Кой знае? За мен ще е различна всеки ден. И знаете ли, кое е най-якото - истинска солница е. Можеш да си я напълниш с истинска сол и да си я ползваш. :)))) Жестоко е!




И накрая тематично искам да си поговорим малко за книжното предизвикателство на Muggle Struggle Subscription Box.
Теди и Анди ни споделят своето предизвикателство. Не заглавия, а теми. Гарантирам ви, че ако се включите и го изпълните, в края на годината като се обърнете назад и си направите книжната равносметка, ще сте наистина щастливи, защото ще сте прочели много разнообразни и предизвикателни четива, защото няма начин поне едно да не излиза от читателската ви зона на комфорт. ;) Аз засега не обещавам нищо. Ще видим след дванадесет месеца.




Това стана едно чудовищно дълго ревю. Но не е моя вината. Винете тези, които са създали кутията. Аз само споделям.
Прекрасни сте. Щастлива съм, че ви открих. От този миг аз ставам ваш безапелационен почитател, последовател, фен и приятел. :))

Пожелавам ви една страхотна година. Бъдете здрави, смели, щастливи и усмихнати от сърце. :)
До скоро! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар