сряда, 27 май 2015 г.

Българ: Книга-игра

Минаха много години откакто за последен път държах в ръцете си книга-игра. Тъй като съм момиченце и не бях много върл фен на книгите като малка, рядко някой се сещаше да ми подари книга-игра, защото били много момчешки, имало насилие в тях и не знам още какви измишльотини. Всъщност факт е, че ми подариха само една - за 12-те изпитания на Херкулес. Факт е, че това се превърна в една от най-раздрапаните книги у Featured imageдома, поради многократното разгръщане. Играех на нея, докато кажи-речи не научих какъв текст съответства на всеки номер.
Не ми купиха втора книга-игра. А и аз не си поисках.
Или казано с други думи, не съм профи в областта, но все пак решох да споделя с вас незначителния си опит.
Снощи отново разгърнах страниците на една такава - новото издание на Сиела - Българ.
Признавам, че не съм гледала сериите, което в даден момент, очевидно се оказа от значение по време на играта.
Приятно и интересно приключение. Стройна структура в грубо казано три части. Първата обхваща подготовката за играта - събиране на екипаж и екипировка, проучване на картата, допълване на необходимата за започването на приключението информация. Във втората част започва Featured imageсъщинското приключение. Това е онзи момент, в който обикновено стартират филмите - събирането и разчитането на картата на съкровището. За да се впуснете накрая в последната част от надпреварата, а именно самото съкровище.
Въпреки, че обикновено съм доста добра с ориентацията по карта, явно това не се отнася и до сглобяването на картата. Там понесох известни затруднения, но все пак мина благополучно.
Не мога да определя, дали изиграх книгата с такъв ентусиазъм поради факта, че не съм хващала такова четиво от години или защото наистина беше добре направена. Може би от двете по-малко.
Равносметката е положителна. Изиграва се на един дъх, приятна е и оставя едно наситено носталгично чувство. Определено има интересна идея и изпълнение, както и добра структура.
Няколко приятно прекарани часа от живота ви.

Няма коментари:

Публикуване на коментар