петък, 22 юни 2018 г.

BOPS: С вкус на лято


Това лято не ми е много лятно, затова и си чаках с нетърпение книжната кутия, за да внесе малко свежест и настроение. Успях да я отворя едва вчера, което ми се стори като цяла вечност, имайки предвид, че получих смс-а още в понеделник.Така че както обикновено не съм съвсем по график със споделянето на BOPS-a, но все пак съм тук, за да ви покажа какво имаше в кутията "С вкус на лято".

Първото нещо, което прави впечатление под червената хартия, са двата патешко жълти листа. Но не, няма грешка. Алекс и Райс не са пратили без да искат две бележки със съдържанието на кутията, ами са споделили с нас една супер яка лятна рецепта. Идеята за която ме кара мисля за отпуска и почивка. Надявам се, да успея да събера достатъчно слънце и усмивки, за да я направя и да се настроим всички вкъщи лятно. 


Героят на кутията е скрит от една много сладурска платнена чанта. Никога не можеш да имаш достатъчно платнени торби с яки щампи! Мъжът ми смята, че е доста пенсионерско да се разкарвам наляво-надясно с платнена торба на рамото, но на мен ми е супер яко. Вече си представям как ще облека на бебето тениската със сладоледите (която точно сега при все цялото ми желание не мога да ви покажа, защото е облечен върху въпросното момиченце, което е на ясла), ще си нарамя готината чанта и ще си се разхождаме в тон двете заедно.



Същото правило важи и за книгоразделителя. Никога не можеш да имаш достатъчно книгоразделители. Събирам си ги, събирам си ги. Половин година се изтърколи. След няколко месеца ще видим каква история ни разказват Алекс и Райс с тези малки съкровища.



Казвала съм ви и преди, че много обичам, когато намеря в кутията неща, които влизат в практична употреба. Знам, че съм много скучна, няма нужда да ми го казвате. Но такава съм си. Затова и се радвам на чантите, книгоразделители, чашите и всичко други предмети от бита, които намирам вътре. Този път имаше душ гел с много готин дизайн - малко винтидж. И с много приятен аромат.



И накрая голямата изненада. Героят на кутията този път е "Рапсодия в Тоскана". Ей, това не го очаквах. Не знам какво мисля за тази книга. Нямам представа дори какъв жанр е. Съдейки по обложката й, предполагам, че е роматична история, разгръщаща се на фона на тучните красоти на Тоскана. Гугъл ми подсказва, че не съм далеч от истината и добавя към пакета дълбоки семейни интриги. При едни други обстоятелства сигурно щях да я прочета. Не страдам от ограниченията на възвишения читател и от време на време чета по някоя метереологично предвидима романтична/любовна история. Но не й е точно сега моментът.  :)



Следващата BOPS кутия ще е двойна! Всякак има три седмици дотогава, а аз вече потривам доволно въчички.





Няма коментари:

Публикуване на коментар