четвъртък, 26 април 2018 г.

BOPS: Крадци на книги

Хубавата страна на това BOPS-a да ти дойде в края на месеца е, че остава много малко време до следващата кутия. 


Харесвам книжната кутия. Не просто тази. Всяка. Харесвам ги въпреки че често ми се случва да има поне един артикул вътре, който няма да ползвам и няма на кого да дам. Няма значение, аз си ги прибирам грижливо в една кутия и ги оставям да изчакат момента, в който ще влязат някъде в употреба или ще бъдат подарени на подходящия човек. Книжната кутия внася един особено приятен уют в деня ми и във всеки миг, в който се сетя за нея. А очакването, нетърпението и изненадата са най-сладки от всичко. Не знам как е при вас, но аз се наслаждавах повече да гадая и да си търся скритите от мама и татко подаръци, отколкото на чудесните игри, които изскачаха отвътре. Затова и независимо дали има книжни артикули в кутията, които не ми допадат, няма значение. Това не може да ми отнеме красотата на очакването и топлината на разопаковането.

Няма как да не сте забелязали, че кутията този месец е по-голяма от предишните. Да, това е защото вътре се крият  две много стилни подпори за книги, каквито много отдавна обмислям и тайничко искам да си купя. В крайна сметка вместо това започнах да подреждам част от книгите си хоризонтално на кула, за да придържат другите. И свикнах така. Но тези подпори във формата на "В", като BOOK, са толкова готини, че най-вероятно ще пренаредя пак библиотеката, за да влязат в употреба. Харесват ми много, солидни и тежки са. Изглеждат по начин, който ме кара да им се доверя, че могат да държат книгите ми (Не знам, дали някога съм ви споделяла, какъв тиранин съм, когато нещата опрат до моите книги и как дори не си личи, че една книга е отваряна, след като съм я прочела. Знам, че е малко крайно, но това е положението. Късно ми е, а и нямам желание да се променям.)
Съкровище номер две е ето този супер обикновен, изчистен и така готин малък бележник с мотото "Stop wishing, start doing",  в който можете да си записвате любими цитати от книги, можете да си записвате и любими рецепти или резултатите от белота и после да си го запазите като трофей. Вие си решавате. Мен лично това симпатично тефтерче ме мотивира да започна отново един поизставен проект, така че...Благодаря ви, семейство!

И заедно със съкровище номер две в комплект върви и съкровище номер три - един супер готин химикал с надпис "Аз съм част от всичко, което съм прочел" (тук кимам в съгласие). Защото в крайна сметка какво е лист без химикал?

Много приятна и полезна изненада беше картичката с промокод за отстъпка от сайта на издатеслтво СофтПрес. За книгохолик като мен, който дори и да има планини с непрочетени книги, не спира да си купува нови, това си е рай. Вече съм си набелязала няколко заглавия в списъка, които чакаха Пролетния панаир на книгата, но сега мисля да се възползвам по-рано и да си спестя малко тежест в дисагите. Не че на панаира няма пак да се ...няма пак да прекаля. :)

Ей, имам десетки книгоразделители у дома, но винаги се радвам, когато получа нов. Детска радост. Детинска дори. Но нищо не мога да направя. Такъв, разбира се, нямам. Оформен е като гръб на стара книга с позлатена украса и тематични орнаменти в отделенията. Истинска прелест.

Завършваме пиршеството с героя на кутията - "Забранете тази книга" на Алън Грац от издателство СофтПрес. Да си призная само съм я мяркала някъде в интернет, но не обърнах особено внимание. Четейки анотацията на задната корица сега, постепенно осъзнавам колко много щях да пропусна, оставяйки я да се изплъзне от полезрението ми.

Последните месеци чета предимно книгите получени с BOPS. И с това намирам един чудесен баланс в книжния ми свят. 

Благодаря отново за изживените изненади. Чакам следващата кутия с обичайното нетърпение. :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар