четвъртък, 18 май 2017 г.

Магия през Май

Майският BOPS ме завари по време на разходка. И така, приспах малкия звяр и се паркирах на една сенчеста пейка, Сгушена между блоковете, където с нескрита радост и нетърпение започнах да си разопаковам съкровището.


Какво ли крие под себе си червената хартия? Приятно шумоли в ръцете ми, докато разгъвам двата края и пред мен се разкрива вътрешността на кутията. 
Мислех, че вълнението от отварянето на книжната кутия ще намалее след първия ми BOPS, но изобщо не се получи така. Втората ми книжна кутия и аз се чувствам все така екзалтирана, както и с първата. 

Мога да ви говоря до утре, каква радост ми носи тази месечна изненада, но стига празнословия. Да минем на темата, защото също така нямам търпение да ви покажа какво се крие в магическата кутия за май. Отмествам картичката, на която са описани артикулите в кутията, но не я чета. Макар че се изкушавам да хвърля едно око. Но, не! Никакви такива. държа я в търпеливо в ръка, без да надничам, но здраво, защото вятърът се вие около мен и иска да ми я отрадне.

"My precious!" - озъбвам му се.

И пред очите ми изниква едно нежно опаковано красиво бижу-сова - 
ръчно израборено от Валея от Valeia's Fine Art и е наистина прекрасно - идейно, закачливо, тематично и прелестно. 

А до него се мъдри навит на руло папирус - търкулва се леко в сгушената кутия и ме подмамва да надникна какво се крие вътре О, да. Там се крие абсолютния и безметежен жокер. Това е плакат с изображението на страхотната корица на книгата, която се е стаила на дъното на кутията ми.
Но тях ще ви ги покажа после - заедно! Затаихте ли дъх?

Преди това изваждам един мистериозен плик и дори и през ум не ми минава какво ме чака вътре. Четири супер готини книгоразделителя с дизайнерските арт образи на едни от най-известните магьосници в света - съвсем в тона на месечната кутия. Хари, Рон, Хърмаяни и Дълбълдор са се скрили и чакат да ги закича в някоя от книгите, които чета. Чудя се с кого ли да започна?


Знаех, че ще има нещо потърско в майската кутия, но не подозирах, че е толкова яко.

А следващото е нещото, което задмина всички изненади и се превърна в любимия ми артикул - двата супер готини молива с надписи "Exams are coming!" и  "YOU SHALL PASS"
Yes! Hell, Yes! I'm lovin' it!


Толкова отдавна не бях държала молив в ръка. Никога не ме е бивало да рисувам, но това не ме е и спирало. Да драскам разни неща по тетрадки и учебници, беше постоянно занимание за мен в училище. И днес си позволих да си открадна мъничко време, докато звярът взима своята дрямка. 
Исках да ви споделя един цитат от книгата, който обожавам.


“I'm not going to die," she said.

"Not till I've seen it."
"Seen what?" Her smile widened. "Everything.”

А ето я и нея!
"Четирите цвята на магията" със своята просто зашеметяваща корица на Издателска къща ЕМАС  е дългоочаквана от мен книга и беше топ таргет за Пролетния панаир в НДК. И сега е в ръцете ми, дори по-рано отколкото очаквах. 
Нямам търпение да я започна и в същото време не искам да бързам. 

Майският БОПС е наистина магичен. Благодаря ви, скъпо семейство от "Четат ли двама", задето влагате толкова чудовищен труд, ентусиазъм и идеи, за да създадете тези прекрасни кутии за нас. Доставяте ни истинска радост всеки път и не спирате да ни изненадвате. 
А сега се обричам на мъчително чакане на юнската кутия.





Няма коментари:

Публикуване на коментар