четвъртък, 15 февруари 2018 г.

Кутия за супермомичета през февруари

Кога стана четвъртък? След поредните схеми и пренасочвания, най-накрая вчера, заветната сряда, моят BOPS Пристигна.  Имам чувството, че не съм получавала BOPS от цяла вечност, което не е точно лъжа, защото последно получих BOPS миналата година. Знаете ли колко отдавна е това?
Е, липсваше ми.
Много се чудех дали да не си поръчам кутията за супермомчета. Всъщност първо умувах, дали да не си поръчам и двете, но някак ми се стори малко неразумно. После наистина се чудех, дали не поръчам синята кутия. Честно казано не съм много на ти с момичешките неща (все още си купувам мъжки дрехи от време на време, защото са много по-удобни), но в крайна сметка реших да рискувам. И често казано не съм разочарована. Изборът на Алекс и Райс е достатъчно разграничаващ, за да направи ясна разликата между кутията за момичета и тази за момчета и в същото време е удобен и комфортен, според мен за всички. Отново добре сте го премислили, семейство!
Но нека минем направо на темата. 
Няма как да пропусне човек тези сладкурски калинки, когато отвори кутията. Това е първото нещо, което грабва погледа и първото нещо, което грабва ръката ми. Чорапи за настроение от "По чорапи", произведени в България от Три молекули ЕООД. Само като прочетеш това и ти става ясно, че на тези хора не им липсва въображение. Гледайки цифрите на номерацията, изпитвам лееееки съмнения, че ще ми станат, но ще разберем по-късно.



Втората изненада се крие в този плик с надпис "For You" и е един от най-яките видове подаръци - споделено време и емоции. Да, това са ваучери, общо шест, пет от които са посветени на супер сила (Търпение, Любов, Целувка) и обикновено съдържат едно ключовео условие, което е написано с  толкова хумор и подходящата доза истина (Напр: "няма да допуска зараждането на нови микроорганизми при неизмитите чинии в мивката"), че няма как да не зарадват вас и някой ваш близък. Плюс един шести ваучер, които можете да попълните сами, както си решите.



Ето я, както ми се струва, ключовата разлика в кутията за супермомичета. Дамският артикул е балсам за устни. Идеята ми харесва. Въпреки че избягвам повечето момичешки неща и моята уста като на всеки нормален човек се напуква до кръв зимата, затова едно от тези е нещо, което винаги имам в джоба си. Честно казано досега винаги съм ползвала такива с пловодова есенция, идеята за маслината ми се вижда наистина приятна и свежа. 



И обичайно накрая, но не и на последно място, стигаме до гранд дамата на кутията-изненада. Този път книгата е "Брилятните" на Маркъс Сейки. Отдолу пише "Съвременни трилъри", което не е точно моя жанр, но път корицата изглежда доста фантастично. Анотацията на гърба пък крещи "КРИМИНАЛЕ", така че не знам... Отдавна не съм чела нещо подобно (по принцип с причина, защото не ми се четат такива книги), но една малка част от мен иска да й даде шанс. Изглежда като една от онези книги, които се поглъщат бързо. 

Има време. Ще го реша. Сега съм на вълна книги от стари BOPS-ове. Прочетох "Мечокът и славеят", след нея "Далечна Светлина", за която ревюто е готово и ще се постарая да го редактирам и кача днес по-късно и сега съм на "Момичето, което изпи луната" (Ще ви кажа под секрет, че тази книга определено е нещо, което не очаквах. Толкова е...Не знам как да ви я опиша. Толкова е идейна, сладурска, а и ми се струва, че под всички тези неща се крие нещо по-голямо, но още съвсем в началото, ще разберем.)
Хубаво е,  че февруари е толкова къс! Ей, го къде е. Ще дойде време и за следващия BOPS. Чакаме го!


Няма коментари:

Публикуване на коментар