събота, 22 септември 2018 г.

BOPS: "Мечове и кринолини"

Лятото отмина бързо. За щастие чакането между юлския и септемврийския BOPS също. Защото тази година си взех един месец отпуска и съм се напочивала като никога досега. И ето ме на! Върнах се, изкретах една седмица на работа и новият BOPS дойде.

 

Първото нещо, което наднича под съдържателната листовка в кутията са трите свещи, дело на The Candle Kingdom. Те са посветени на любимата ми Селена, на Вася, за която е излишно да казвам, че е един от най-готините young adult тази година и на Мия Корвере, чиято история още не съм прочела, но определено ще прочета. 



А тези прекрасни ароматни свещи са се облегнали на следващия артикул - една стилна и изчистена рамка, в която ще намерите много красив принт, посветен на темата на кутията - Мечове и кринолини. Принтът е дело на Валея и ще ви кажа, че всеки път, щом отворя сайта й се пренасям в един невероятно красив свят, изпълнен с невероятни рисунки.


А под принта се крие ето този тефтер с химикал, за да записвате бунтовническите си идеи и да планирате своята революция. Посветете се на идеята си и си записвайте всяка стъпка, всяка задача, всяка мисъл, които ви водят крачка напред към целта. 



И, разбира се, книгоразделител. Йеееееей! Както ни обещаха Алекс и Райс, ще има по един във всяка кутия. Събирам си ги! 



И накрая героят на кутията - "Небе в дълбините".Ей, колко я гледах тази книга в интернет и въпреки че ми мина мисълта през ума, че може би именно тя ще е в кутията, аз все пак най-наивно я отхвърлих и си я купих на Алеята. За по-сигурно. Да не истана без нея. Сега си имам две. :) Кой като мен. Едната подарявам на един от вас - за повече информация вижте в закаченият пост на страницата. Тази книга ще се чете - повече от ясно е! :) Скоро и за нея.

Завършвам с пожелания за книжен уикенд и много приключения. До скоро! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар