понеделник, 29 октомври 2018 г.

BOPS "Направи своя избор"

Днес идвам отново при вас, за да ви разкрия какво сте изпуснали в BOPS кутията този месец. 

Съдейки по това, че е събота (в свое оправдание ще кажа, че започнах да пиша поста, когато наистина беше събота), вие сигурно вече сте разбрали какво се крие вътре, но, уви, всяка вечер се прибирам по тъмно и вероятно си представяте колко мътни щяха да се получат снимките. Не че съм много арт и ме бива да композирам фотография. Всъщност нямам никакво чувство за подреждане, за композиции и цветове. То си и личи от снимките ми, де. Но ми се искаше поне да се вижда какво ви показвам. :)

Нямаше как да не забележа първата изненада като поразтършувах хартията. Особено предвид това, че от две седмици насам се глася да си поръчам чорапи, но в сайта на "По чорапи" има такъв голям избор, че само седя и цъкам, отварям табове и накрая ми е свършил работния ден. Хаххахаах
Но тези с бухалите наистина ми бяха в топ три. Както и едни много яки с петолиние и ноти и ...Добре, нека не се фокусирам над това какви чорапи ще си купя. Та ето ги, де. Сдобих се вече с едните. :))))





По-нататък ме очакват три страхотни книгоразделителя. Сякаш можеш някога да имаш достатъчно. Два от тях са посветени на  "Друговремец" от Диана Габалдон и "Аз, вещицата" от Дебора Харкнес. Те са дело на Моника Писарова (МОПИ) от прекрасния екип на Kontur Creative

 "Не бива да те е страх от мен. Нито от когото и да било, докато съм с теб."     -  Джейми,"Друговремец"

  "Никой няма право да казва на две същества, че не могат да се обичат."       - "Аз, вещицата"






Не съм чела и двете книги. За "Аз, вещицата" имам едни планове, които отлежават вече години наред. Но силно вярвам, че и те ще се осъществят един ден. Колкото до "Друговремец", наскоро я загледах. Не съм решила още, но не мога да отрека, че анотацията й звучи достатъчно интересно. 
Казах три книгоразделителя. И третият е не по-малко хубав. Не забравяйте, че те са цяла поредица. Събирам ги! Като изляза в коледна ваканцията, ще си ги подреждам хронологично. 

И ето още нещо, което загледах тези дни. Понякога имам чувството, че ми надничате в ума. "Бъди еднорог и гледай на живота от хубавата му страна" на Сара Форд. От четирите точно тази ми е на сърце, защото няма "Бъди панда". Тогава тя щеше да ми е на сърце. Четирите книжки на Сара Форд са нещо, за което мисля, че никога няма да дам пари. Но пък сега я чувствам като подарък и се радвам, че я имам. 




Впрочем като сложа на кантар артикулите в кутията и общата им стойност, започвам да се чудя, имате ли изобщо печалба, хора?



И така накрая, но е и на последно място, стигаме до героя на книгата. "Игра на живот" на Кен Гримуд. Тази книга влезе в списъка ми за Коледния панаир на книгата с ясното съзнание, че ако изхарча 300 лева за книга преди да стигна до щанда на Orange, няма да си купя. И със също така ясното съзнание, че като не си я купя оттам, в крайна сметка ще свърша в Orange-а до офиса и ще си я купя оттам, защото ще ми избоде очите иначе. Така че ..No presure on this one. 




Но се радвам, че решихте измислената ми дилема, включвайки я в тазмесечния BOPS. :)

Както обикновено  - страхотен избор! 



Няма коментари:

Публикуване на коментар